Eeva Arko-Koski in memoriam

1952 - 2020

Vastikään meidät saavutti yllättäen suru-uutinen Eeva Arko-Kosken kuolemasta. Eeva oli asioihin perehtyvä ja työlleen omistautuva maksukyvyttömyysasioiden ykkösosaaja, joka otti rohkeasi kantaa tärkeänä pitämiensä asioiden puolesta. Hänen kotimaiset ja kansainväliset verkostonsa olivat laajat, ja hän piti Suomen konkurssiasiamiesjärjestelmää esillä aina tilaisuuden tullen.

Mieleen on jäänyt myös tapa, jolla Eeva emännöi tilaisuuksia ja kantoi aidosti huolta sekä henkilökunnan että vieraiden viihtymisestä ja - loistava kokki kun oli - myös iltatilaisuuksien kulinaristisista nautinnoista. Eeva oli edelleen aktiivisesti mukana esimerkiksi Insolvenssioikeudellisessa yhdistyksessä, jonka kunniapuheenjohtajaksi hänet valittiin keväällä 2018.

Eevan panos konkurssiasiamiehen toiminnan kehittäjänä sen alkutaipaleelta saakka on ollut korvaamaton. Muistamme Eevaa kiitollisuudella ja lämmöllä sekä otamme osaa läheisten suruun.

Konkurssiasiamiehen toimisto